Onsdag, frågetecken? :P

man blir ju lite fundersam på vilken dag de e osv..!
eftersom jag vanligtvis inte ens jobbar på onsdagar


Meron ringde när jag var barnvakt, biljetterna ska beställas på fredag, I hope..
så ska vi åka skridskor nästa vecka :D:D somerset house !!!!

niiiice!!!!!!!

:D

får se vilken dag de blir
mina dagar ser ju lite annorlunda ut


kommer snart ändra på mitt schema mer för Archie börjar dagis 2 förmiddagar i veckan i februari
tisdagar och torsdagar

så de blir spännade att se hur de blir! :D
gillar förändringar så de blir kul att se vad vi kan åstadkomma!

ed pratade om april och cypern igår, åååh :D:D cyyyyypern en heeeeeeeel månad..!!!
inte helt hundra än, MEN vi ska prata om de snart!!!! :D


är på mycket bättre humör idag, det var bara något tillfälligt igår, helt seriöst, vet inte ens varför jag skrev de! ?
:D

JAG som alltid är GLAD !!! :D


jobbade 12-5 idag, faktiskt riktigt segt. vissa dagar är så
speciellt eftermiddagar fast han sover i 2 timmar.. :S
jaja, kom ganska nyss hem ifrån mina grannar där jag suttit barnvakt ikväll
fick 15 pund för 2 timmar och då kollade jag på 2 and a half men och pratade i telefon, ungarna vaknade inte en gång!!


perfekt med pengar för här är de ont om dom!!!
Agnetha ska höra med hennes kompisar osv om dom behöver barnvakt någon gång
behövs alltid mer pengar..!

;)


speciellt i veckan, ska skriva upp mig på gymmet på fredag och då försvinner 60 pund..!!!
med startkostnad och allt.. sen kostar de 35 i månaden
inte illa för att vara London!!


såååå värt de!!! längtar tills jag har de där förbannade gymkortet i handen och bestämmer mig för att göra förändring! :D


GOLD´S I MITT HJÄRTA!!!!!!!







Dag 01 – Fem saker du inte visste om mig
Dag 02 - Min första kärlek
Dag 03 - mina föräldrar
Dag 04- De här åt jag idag
Dag 05 - Vad är kärlek?
Dag 06 - Min första kyss
Dag 07- Min bästa vän
Dag 08 - Någon speciell
Dag 09 - Musik
Dag 10 - Något jag är stolt över
Dag 11 - Mina syskon
Dag 12 - I min handväska
Dag 13 - Den här veckan
Dag 14 – Mina vänner
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16- Min dag
Dag 17- Mitt favoritminne
Dag 18- Min favorit helg
Dag 19- Detta ångrar jag
Dag 20- Den här månaden
Dag 21- Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Om jag vann en miljon skulle jag..
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Film
Dag 30 – Om mig



trotts mitt nu goda humör ska jag skriva vad som upprör mig..
hmm, orkar inte gå in deltaljerat, för jag vet flera saker.

bla, folk som ljuger
folk som trycker ner andra
djurplågare
barnmisshandlare
våldtäckter
osv osv
helt enkelt folk som inte är klok!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0