Onsdag

Puh. min sista lediga onsdag!
hur tog jag den..?? JO, jag ville nästan börja grina!!!! slut på lediga dan i veckan, 4 dagars jobb har blivit 5 dagar. kuk.

Aja, jobbar iaf morgonen så jag har hela dan på mig sen..!


Har varit superlat idag och bara längtat efter att få gå på gymmet på kvällen, gör upp världens plan, och nu e jag barnvakt.. suck!

fick till o med lägga lilla krabbaten, ibland gör man extra jobb en halv timme där , en timme där, städar undan, passar ungen, leker efter man slutat jobba, och alltför sällan märks de av andra.

idag blev jag lycklig, fick ett brev av min älskade Lina Mark :D:D i eftermiddags satt jag och skrev ett långt brev tillbaka och skrev även ett till min tant


dagen har gått sååå fort! snart är de dags att lägga sig, jobb imorn
eftermiddagen, så jag får sova iaf.

men jag föredrar som sagt mornar ändå

iaf, sally skrev mitt nya schema förut, men de ligger nere, ska nog kila ner strax och hämta de och fylla på vattenflaskan.


vill ha nya avsnitt av HIMYM att kolla på!!!!!!!!


får se vad vi hittar på imorn btw
något kan jag väl komma på?


ge mig vår




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0