Onsdaaaaaaag

Marina jag behöver dig!!! måste bli pepp igen!!!!!
önskar vi kunde träna tsm igen!! men när jag kommit hem då jävlar!!!!!!! :D


sååå off just nu, måste verkligen bli pepp igen!

och den här veckan, hmm, jag gick iaf i måndags, ikväll KAN jag inte för jag e barnvakt, ska försöka gå imorn innan jag börjar jobba, jobbar 12-6 imorn och på fredag


längtar som tusan till helgen och måndag!!! måndag kommer Monica och Malene hit!!!! :D
fort de gått!!!!

dom stannar i London i veckan tills på lördag , så jag ska försöka träffa dom när jag har tid och dom har tid och lust :D blir lite svårt just på lördag eftersom att jag jobbar 8-18 men .. och tisdag 2-7, kanske onsdag?!

ska bli så roligt att träffa dom!!! :D

får se hur jag sköter gymmet nästa vecka
ska försöka peppa upp mig lite!!!
men när M + M är här vill jag ju hellre passa på att se dom såklart!!!

ska bland annat försöka gå imorn och fredag morgon och lördag!
söndag e vilodag för då e jag nog bakis men en härlig promenad kanske?


just nu sitter jag och rensar i spotify listorna, kul! ? nja, kul att se musik man kanske missar annars, men jag tänkte försöka få lite ordning!

har varit duktig idag och städat mitt rum också! tummen upp!!!!


så ja, barnvakt ikväll, fixa spotify listorna
ska lägga Archie snart för dom hinner inte innan dom ska iväg

snart är de slut på veckan!! skönt!!! :P

igår kollade jag och Malin på i rymden finns inga känslor :D
hur mysigt som helst!!!
vi snackade först på msn sen satte vi igång den exakt samtidigt
kändes verkligen som att vi kollade tsm ! vilket vi gjorde men alltså, att vi var närmare varann ;D
gay jag låter. men de var mysigt ;)

vi kollade ju på den tsm första gången på bio, det var också nice!
kommer ihåg den dan så väl :P


nej nu ska jag fortsätta med mina förbannade listor ;)


förlåt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0