Lööördag!

Sjukt nice med helg!!!! vill dock inte tänka på hur fort den går för att sedan gå över till måndag igen och de e dags för ny vecka igen..! dom går riktigt fort men emellanåt gör dom inte de och då blir jag såååå less !!

kan ändå inte klaga, men ibland är de riktigt jobbigt! när man inte är på rätt humör osv
men jag har hand om världens gosigaste kille!


var banvakt igår, käkade godis och chilla
låg o kollade på film och somnade rätt sent men vaknade ändå 8 imorse, pigg o gla!

vilket var perfa! funderade nämligen igår på att ställa klockan o gå ner på gymmet men eftersom att jag älskar att sova så tänkte jag att jag skulle göra de och vakna utvilad osv, INTE av ngn jävla klocka :P

låg iaf kvar i sängen från 8 till halv 9, klev upp o gjorde mig iordning, packade väskan och gick ner, käkade frukost

äpplen och gröt <3
+ ett ägg

sen drog jag på gymmet på pilates och även på aqua aerobics !
så de blev promenad på ca 30 min
45 min pilates
45 min aqua aerobics

sjukt stolt ;) däremot INTE stolt över mitt plötsliga godissug så jag åt en STOR chokladkaka på direkten!
varför kunde jag inte hållt mig!? :P suck..!

nya tag som gäller..!
;) imorn..






Dag 01 – Fem saker du inte visste om mig
Dag 02 - Min första kärlek
Dag 03 - mina föräldrar
Dag 04- De här åt jag idag
Dag 05 - Vad är kärlek?
Dag 06 - Min första kyss
Dag 07- Min bästa vän
Dag 08 - Någon speciell
Dag 09 - Musik
Dag 10 - Något jag är stolt över
Dag 11 - Mina syskon
Dag 12 - I min handväska
Dag 13 - Den här veckan
Dag 14 – Mina vänner
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16- Min dag
Dag 17- Mitt favoritminne
Dag 18- Min favorit helg
Dag 19- Detta ångrar jag
Dag 20- Den här månaden
Dag 21- Ett annat ögonblick
Dag 22 - Det här upprör mig
Dag 23 - Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25- Om jag vann en miljon skulle jag..
Dag 26- Mina rädslor
Dag 27- Min favoritplats
Dag 28- Det här saknar jag
Dag 29 - Film
Dag 30 – Om mig




Om mig


Ska bjuda på en lite längre text denna gång..!


Denna tös föddes 1991/07/10 vid 19.00 tiden på Södersjukhuset i Stockholm
När jag föddes bodde jag och min familj på Ekerö utanför Stockholm
Sen flyttade vi till Huddinge kommun, först till Trångsund x 2 och sedan till Skogås
När jag var liten var jag så himla lik Lotta på bråkmakargatan!
På humöret osv.. och busen.. och att flytta hemifrån..
Jag var så totalt oblyg, pratade alltid med allt och alla sen jag lärde mig prata (väldigt tidigt) och har aldrig slutat sen dess, som min mamma skulle säga.
Jag har alltid varit lite pojkaktig av mig, kan bero på att jag bara har bröder och de faktum att jag under mina första år i livet bara hade killkompisar, Robin (som jag känt sen jag var 2) Anton, David osv. sen kom Hanna. Min bästa vän som jag träffade första dan i 6års gruppen och vi var bästa kompisar tills jag flyttade från Stockholm 02, 11 år gammal.

Jag och Hanna delade på allt, även killarna, jag var så galen i killar så Hanna bestämde att jag fick ha EN killdag i veckan då jag fick vara med dom och pussa på dom och resten av tiden var de Hanna och jag :D
Vi började spela fotboll och handboll när vi var 6-7 år gamla, det var den bästa tiden i mitt liv! Vi älskade fotbollen över allt annat och de fanns inte plats för så mkt annat i våra liv!
Träffade många bra kompisar därifrån också och jagade killar om vartannat, fortfarande totalt oblyg och älskade att hitta på bus!
Världens humö-människa har jag alltid varit, antingen är jag tokglad eller tokarg, aldrig ngt därimellan, och de kan ändras snabbt!

När jag var liten restulterade de i smällda dörrar, inlåsningar på toaletten och skrik och bråk
Vilket gjorde att jag ibland hamnade i trubbel! Älskade att bråka i skolan ibland, jag var liksom arg ibland och ville ta ut ilskan. När jag var 3 år fick jag min lillebror Andreas som jag älskar över allt annat. Men den stackarn fick stå ut med mkt när vi var små!

02 flyttade vi alltså upp till Fjällsta, den lilla byn utanför Östersund. Trodde jag skulle dö, det var noll civilisation därute och alla kände alla osv.. jag trodde vi åkte tillbaka i tiden när vi flyttade x) IQ befriad..? oja!

Jag har alltid haft bra fantasi och lekt bra, men aldrig varit speciellt smart, tog tid för mig att lära mig läsa och skriva och de fanns folk som gärna ville reta mig för de, men jag brydde mig inte, jag "skrev" något och sa att bara jag kunde se vad de stod/ eller läsa vad de betydde. Sån tuffing man var :P

När vi flyttat träffade jag direkt, Linn Lina Marina Madelene och andra människor som betytt/betyder mkt för mig i mitt liv. Jag och Linn hatade varann i början, men sen blev vi bästa kompisar.
Jag blev kär för första gången på riktigt och hånglade första gången när jag var 11 år med Cristoffer, Linas kusin som jag var tokkär i!

Sen kom högstadiet och Gänget
Pontus, Mikos, Pernilla, Lina, Linnea, Linn, Jag , Sofie, Ida

Vi var legisterna på skolan, vi var gänget. vi gjorde allt tillsammans, höll alltid ihop, rökte på rasterna , skolkade, ställde till med problem för lärarna osv, vi gjorde sjukt mkt roliga grejer tsm och vi var oslagbara!
Vi fick t.o.m ha våra föräldrar med oss på skolan i 2 veckor för att dom inte visste vad dom skulle göra med oss, tror ni de hjälpte?? nej! vi älskade de :D
såååå jävliga var vi!!!

under den tiden hände det mkt, pojkvänner, fester varje helg, galna upptåg, utegångsförbud, UG, snatteri osv.

högstadietiden blev ett minne blott! gänget sa att vi skulle ses igen varje vecka på filten och röka tsm i Gällö..!
vi skulle alltid hålla ihop, de gjorde vi inte.

känns kosntigt när man tänker på hur vi splittrades..

Gymnasiet, betygen var ju knappast ngt att skryta med så de blev john bauer gymnasiet och it media för min del
en underbar klass fick jag! vi var nära under 3 år och även om mkt hemskt har hänt så har vi även växt tsm

en annan vän som jag träffade under gymnasiet var min älskade Malin, världens bästa!!!! vi kommer alltid hålla ihop <3

Studenten!!!!!!!!!

och nu är jag här, i London för att söka lyckan i nya äventyr ;)




allmänt om mig
jag ÄR oftast glad och positiv, är dock inte lika självsäker som förut så jag måste vara självsäker på ett annat sätt nu
när jag är sur/grinig vill dock ingen veta av mig
jag tycker egentligen inte så mkt om att motionera, jag e rätt lat av mig, MEN jag älskar känslan efteråt och när man håller på
jag älskar att dansa!
och jag älskar musik, önskar starkt att jag kunde sjunga eller/och spela ngt!
jag älskar utekvällar med mina kära vänner osv, dansa till grym musik osv! oslagbart!
men ibland föredrar jag hemmakväll, vilket är okej också ibland ;)
tycker om mat osv, är intresserad av det
om jag fick välja skulle jag bo i ett varmt land, iaf på vintern för jag HATAR kyla
jag skulle vilja försörja mig på att skriva eller jobba inom kriminalpsykologi eller liknande, kan även tänka mig livscoach eller ngt inom träning/hälsa
värsta jag vet är att behöva vakna av väckarklockan, försöker alltid komma på anledningar till att inte behöva kliva upp
bästa jag vet är känslan efter ett träningspass, eller pengar på kortet en fredagkväll, shopping!!! och när jag är kär.
folk tror inte jag kan bli de, för jag har varit så off ett bra tag nu, men så är det inte längre , men jag har mkt att lära mig, att förlåta osv



kan komma på massa fler saker att skriva såklart, de har ju trotts allt med mig att göra , men jag är nöjd!


dags att göra sig iordning snart , ska möta Maria i Barons court senare ikväll , så ska vi till joakim och käkade och dricka och sen gå ut! men vi får se, kanske skippar att gå ut, är inte så pepp längre. men jag är aspepp på att äntligen pröva min klänning jag ska ha på mig ikväll :D:D:D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0