FREDAG!!!!!!!!!!

Japp, nu var det fredag igen!!!

helgen är fullspäckad som vanligt, men jag får ta de lite lugnt med pengarna!
vilket e sjukt jobbigt när jag e så shoppingsugen ;D

...vääääääldigt shoppingsugen..!!!!!

imorn ska vi ut och fira Meron!!
ska bli askul!!!!!



därför är prio ett,
festen imorn
och pengar på tågkortet

måste spara undan till gymmet också som ska betalas första februari!

gymmet.. hm..
jaa de går ju lite si sådär just nu! tänkte försöka kliva upp i tid till pilates halv 11 imorn
men de ska nog inte vara några problem !


idag jobbar jag 12-6
barnvakt ikväll!

om jag lägger mig lagomt tidigt kan jag nog kliva upp i tid imorn !

jag ska ta tag i gymmet ordentligt sen när M + M åkt hem
men ska ändå försöka gå när jag kan, har tid och ork


Marina hjälpte att peppa mig lite igår, så de kändes skönt!



hitta såååå fin tröja på top shop som jag vill ha..!! snopp!!!!
undra om jag ska kila ner imorn efter gymmet (om jag kan gå)
och kika om den finns på top shop här i harrow!

men jag måste ha pengar kvar till imorn och till tågkort och gymmet
usch varför kostar saker pengar?
kan de inte kosta... stenar?


nästa fredag ska jag iaf shoppa med M + M!!!!!

är barnvaktsfri nästa fredag :D
TACK Sally!!!!!!!


hon är så snäll!!!!!!


då har jag nästan hela dan på mig att träffa dom! och hela kvällen
deras sista kväll o jag behöver inte oroa mig för tiden :D

hinner nog åka in på onsdag också och träffa dom en sväng efter jag jobbat men sen måste jag tillbaka o barnvakta



ska barnvakta åt grannarna nästa lördag också, så de blir ingen utgång nästa helg..
men men, kan ju shoppa då ist, och vara mer pepp på nästa gång!



nej nu ska jag gå ner igen
har precis käkat frukost, hörde nyss att sally och archie kom tillbaka..!


hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0