1 Januari 2011

1 januari är alltid min och Linns dag, det började för 6 års sedan när vi försökte elda ner busskuren i Fjällsta och dessutom lyckades vi elda i konteinerna hahaha, fyy vad mycket skit vi fick för de sen!!!

så typsikt oss.. och jävlar vad de brann!
dagen efter tvingades vi städa undan efter oss och hela byn stod och skakade på huvudet åt oss

:D vilka små legister vi var..

utegångsförbud i 2 veckor fick vi då minns jag, men vi smet ut iaf



Iaf, nyår var super! speciellt vid 12 slaget när vi drack champagne och pussades och skrek och dessutom träffade ett gäng härliga männsikor! :D


Kom hem vid halv 5, har varit rätt bakis idag, men de kanske är så konstigt med tanke på att jag drack gin&tonic hela kvällen, och öl och champagne!





idag har jag varit fett seg. ! vaknade vid 11, somnade väl vid 5, kunde inte somna om, låg och kikade på film och dog lite grann. sen gick jag ner och var social med familjen en sväng, vi käkade brunch, korv och mos, muuuums, bra bakismat!

sen gick jag ut en sväng, fick lite extra pengar av Ed igår, snäll han e :D
när han skjutsade ner mig till station, så jag hade pengar kvar idag från min lön
så jag har shoppat lite på rean :D:D


så nu ska jag slänga iväg lite gammalt!
en klänning från river island
från top shop: shorts, topp, klänning x2

APNÖJD!




Iaf, bla, de jag skrev förut som raderades var bla att..

SALLY ÄR MED BARN!!!!!!!!! :D:D

askul!!! och dom e sååå glada!!
Sally berättade de för mig när vi åkte till Oxford och nästa vecka ska hon till doktorn!!
Därför kan planerna ändras lite i år, tex i julklapp till ed gav sally han en kurs i segling i grekland så det var väl tänkt att dom skulle dit då, i juli tror jag, men sally får inte flyga då
är nyfiken på deras planer i år och undra vad jag kan vara med på!
HOPPAS de blir Cypern i april som beräknat!!!
vill så gärna dit med dom!!!!


dagen innan pratade jag med henne om hur länge dom ville att jag skulle stanna osv, och om dom där 2 veckorna man får betald semester osv

hon sa då (när hon inte visste att hon var gravid)
att jag fick stanna 6-12 månader, jag fick välja, sa dock att jag gärna stannar ett år!
och angående semstern så sa hon att jag fick åka hem i fler än 2 veckor om jag vill :D
bara dom kan fixa så att hennes föräldrar han ha Archie när jag e borta isf
tänkte försöka åka hem 2 veckor i juli runt min födelsedag så jag får fira min 20års dag med mina vänner hemma!

Kan ju alltid fira i London också, innan eller efter liksom ;)


Kanske åker hem i vår också och hälsar på om det går, en vecka eller så :)
även att i tisdags hade dom en julfest här, med massa folk och dom drack och stojade halva natten !
jag satt också med ett dag och pratade , drack lite och käkade med dom

iaf, innan festen började fick jag ett telefonsamtal jag inte var beredd på !
Ed kom till mig och sa att jag hade telefon, trodde de var mamma men det var min kära moster Monica!
som bekräftade att hon och Malene beställt biljetterna till London och dom kommer hit 31 januari :D

ska bli såååå kul!!!!!!
vi pratade ett tag i telefon, sen pratade jag med min kära morbror en sväng också

måste spara undan lite pengar tills dess så jag kan shoppa med dom!!!


sen tänkte jag försöka få hit min kära mor i februari för att hälsa på!!
vore mysigt!! och hon får bo här har dom sagt :)


och i mars kommer Lina!!!
och förhoppningsvis åker vi till Cypern i april

kanske kan åka hem en vecka i maj?



LÄTT att jag ska övertala mina kompisar att hänga med på äventyr i vår/sommar !!
har massa bra ideér!! och vi var ju i Oxford i onsdags.. dit vill jag tillbaka :D
sååå himla fint!!!!



och mkt att se och göra också! :)
vill på festivaler i sommar, konserter, teater och fotbollsmatcher!! ;D
och maaaaaaassa massa mer!!!


lääängtar!!!!!!!!!!

ge mig sommar!!
piknic i Hyde park.. bad, sol , ge mig!!!

men innan vinter e slut SKA jag åka skridskor!!!
har frågat Meron om hon vill hänga på när hon kommit hem ;)




Äntligen har jag min egna Shakespeare bok!!
btw liksom, var och shoppade i förregår och hittade 3 böcker, ett par byxor och en tröja på new look!
var även och kollade till Gold´s gym, ska skriva upp mig där i veckan :D
de e lite dyrare men wtf

lätt värt de!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0