Söndag!

Och jag ska strax kila iväg till affären och köpa lite mjölk och bröd
det blir storhandling sen istället när familjen kommit hem!


FYYYYY farao vad less jag var igår!! Varför ska det alltid krångla?!?!

Först var jag så glad efter jag landat!
Kommer ihåg hur lost jag kände mig när jag landade i London första gången 26 oktober 2010, men nu kände jag mig hemma!

Allt gick så smidigt ända tills jag satte mig på stansted express tåget in till Liverpool street
DÖÖÖÖÖÖÖ, det tar egentligen 45 min att åka, tror de tog 1,5 timmar nu om inte mer, 2 kanske!!!

Tåget stannade seriöst typ 8 gånger och stod stilla typ 10 min varje gång!!!!!!!!
Vart så jävla irriterad och less. trött och hungrig var jag , klockan var runt 6-7 och jag hade inte ätit sen frukosten kl 9 på morgonen .

När jag ÄNTLIGEN var framme i Liverpool street tänkte jag : "nu blir det raka vägen hem!"
Min linje, metropolitan line går ju därifrån så jag skulle åka direkt hem, så när jag släpat väskan till platformen och står och väntar säger dom i högtalarna att metropolitane line är nere i helgen..!!!

Great..!
"Då får jag ta mig till Marylebone istället och ta overground hem istället"

Då får jag veta att 5 linjer e nere eller delvis nere i helgen, jag ville bara börja grina alltså!


Tog central line till oxford st och bytte så jag kunde ta bakerloo till marylebone, SOM TUR VAR!!!
bakerloo var nere också fast bara norr om Paddington så det funka.!

Sjukt jobbigt iaf att släpa på väskan och dessutom svettas ihjäl och vara aphungrig!
När jag äntligen var framme kom regnet.. och blixtar och dunder..!

som tur var så höll det inte på länge, men usch vad less jag var när jag kom hem !


Och fan vad mkt post vi hade fått!!!!!! hahah, galet vad 3 veckor kan göra :D:D

jag piggade upp mig med 2 brev, ett ifrån lina och ett ifrån mamma, och ett påsk kort från min farfar :D
dessutom hade min klänning kommit, yeeey!!!!!


efter en dusch tog jag och gjorde mat på det som fanns i frysen


Måste verkligen gå ner till affären strax och handla
önskar jag hade mer pengar..!


Aja, solen skiner iaf :D

gick och la mig vid 12 ungefär igår, vilket enligt "min tid" är kl 2 på natten, sen så vaknade jag 7 imorse också.. !
helt cp, jag kanske blir trött en istället..!


Ikväll ska jag prata med mamma och pappa! mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0