Söndag fortfarande

Nu är allt klart! äntligen !!! det tog bara hela dagen!!!!!!!!


Helt galet vad jag har hållt på och stökat idag, men nu är kylskåpet tömt, gav bort lite grejer till grannen, som yoghurt frukt och grönsaker, synd att slänga sånt ju!!! :O

Kylskåpet är tömt, har diskat och torkat allt, alla blöta kläder är upphängda, jag har dammsugit nedervåningen och packat färdigt allt som går att packa, jag har kollat tågtider och jag har slängt skräp och städat undan i mitt rum, och lämnat tillbaka dunderklumpen och sagt hejdå till mina kära grannar!!!!

Plus att jag har pratat med mina föräldrar på telefonen, ni är bäst!! <3



NU är jag redo!!! ska göra mig klar och lägga mig och kika på how i met your mother innan det är dags att sova!!!
imorn börjar resan!!! alarmet väcker mig kl  imorgon bitti så hinner jag käka frukost och packa det allra sista innan jag sätter mig på tåget!!! :D:D:D


Ska bli så sjukt kul!!!!!!!! och spännande :D:D:D



CYPERN HERE I COME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0