Onsdag!

Jag e lite off bloggen nu känner jag, efter ett uppehåll på nästan 3 veckor, men ska komma ihåg igen, loooovar!

Snart är det 2 veckor kvar tills mitt Sverige besök! Då har det gått nästan 7 månader utan att jag satt min fot på Svensk mark, känns bra ;)

Däremot ska det bli grymt att få träffa alla igen :D längtar!!!!!!!!
Känner på mig att det blir en hel del festande ;D;D;D



Boxning idag, obeskrivlig känsla, och lite pirr i magen ;)

Idag kom Erica hit och umgicks med mig och Archie på eftermiddagen, grymt!
Imorn ska jag komma till henne innan jag börjar jobba  :D


GE MIG HEEEEEEEEELG!!!!!!!!!!!! Nice med kungabröllop på fredag också :D:D




Dags att ställa klockan och lägga sig tror jag

Chalice, out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0