Lördag

och här sitter jag!

Paula åkte för ett tag sen!


Idag har vi varit i Notting hill och strosat runt, sen tog vi även en runda till oxford street!
inhandlat idag: en tröja! mycket mysig! perfekt till Cypern också, på kvällarna! mys!

Efter Notting hill åkte vi hehttp://publishme.se/1796574/entries/article/new/m till mig , familjen åkte ju imorse så jag har huset för mig själv i helgen :D
Sweet!

Vi betämde oss för att käka tacos ikväll och doppa frukt i choklad till efterrätt ;)
snacka mätt jag är nu!!!

men härligt gott var det!!


Imorse gick tydligen diskmaskinen sönder och torktumlaren krånglar.. kul? njae.
Damien fick hjälpa mig med strömgrejset idag som har strulat

Idag har jag tvättat kläder så allt e undanröjt tills jag åker, däremot märkte jag ju att torktumlaren krånglar så jag får hänga upp alla över hela huset imorn x)
diska undan allt får jag också ta och göra. och slänga grejer i kylskåpet, dammsuga (iaf nedervåningen) packa och se till att göra allt färdigt inför resan på måndag!


Mitt flyg lyfter ifrån Stanstead 12.50, men måste ta mig dit också och vara där 2 timmar innan
Kommer nog åka lite extra tidigt eftersom att jag flyger på egen hand och brukar vara lite av en tidsoptimist och det funkar inte i det här fallet, flyget väntar inte!


Blir full rulle imorn alltså! och inte nog med de så tänkte jag ta en härlig och välbehövd sovmorgon och dessutom gå och bowla imorn eftermiddag :D:D


Och prata med mamma och pappa imorn kväll, kanske någon fler också !




Måste få tag på Sally och Ed också och berätta om hur det krånglar med elen här..
om frysen slutar funka blir det kaos!

aja, nog om detta!
dags att göra sig redo för sängen och kika på how i met your mother, världens bästa serie :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0