Movida

Grym kvall igar var det iaf!!!


Nar vi satt pa taget borjade en tjej snacka med oss, en neger som satt och pratade i telefon, hon fragade vart vi skulle osv och sa att vi skulle bli ranade och grejer :P sen holl hon pa att beromma oss eller forolampa oss.. :P

Till mig sa hon att jag hade fina tuttar, fina ogon och fula tander. vilken bitch! jag alskar mina tander !!!
Till Maria sa hon att hon hade trakiga ogon (hon har jattefina brun/grona) , sma tuttar och forst sa hon
: You have a wonderful smile though, oh, no you dont..

Vi skrattade ju lagomt nar hon hade klivit av iaf ;)


Sen var vi alltsa mitt inne i smeten, och hittade valdigt snabbt Movida och kon, vi stod i kon for dom med pa listan och vi kom in

UNDERBART ROLIG KVALL VAR DET!!!!
Hur mkt folk som helst!!! och det var askul att dansa dar, men det var inte som hemma i Sverige nar andra tror att man muckar med dom om man rakar kliva pa nagon pa dansgolvet, har ler man och sager sorry!

Jag tror jag alskar England , alla ar sa trevliga har :P
Nar man e lost eller bara allmant

Iaf, det var hur mkt folk dar som helst och det var underbart!!!!
Svettigt och varmt och bra musik!

Pa toaletten hade dom till och med anstallda som skulle assistera och vara trevliga, man kunde fa klubba och deodorant dar och pappersdukar om man svettades osv..
Det var sa jag funderade pa om dom skulle torka en i arslet med ;)

Vi vart iaf lite polare med tjejen som jobbade dar och andra tjejer som kom in lite da o da for att pissa eller komma bort fran varmen ett tag.




Awesome kvall !!!!!!!!



Idag ska vi aka och handla lite, jag ska handla sladd till mina laddare , simkort och pressenter till familjen
kanske nagot till mig med om jag hittar nagot roligt !!

Ska bli kul att aka in och ga Oxford street och shoppa sen nar man fatt lon och sa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0