Jordgubbar och tarar

Nar jag kom hem igar kvall la jag mig i sangen och kollade pa film, men jag var sa trott sa jag slocknade direkt!
Kan varit vinet med ;)

Fast sangen ar jatteskon vaknade jag ett par ganger, lag och funderade mycket imorse, till slut klarade jag inte av att bara ligga dar sa jag klev upp och gjorde iorning frukost!

Jordgubbar och macka med jordnottssmor! MUMS!
och mitt i frukosten borjade jag att grata..!


Skitjobbigt. Och skont! Fast mest jobbigt, kanner inte hemlangtan eller sa, jag trivs jattebra i London men det ar en person som jag verkligen saknar. Jag ar glad att jag oftast har annat att tanka pa men nar jag ar ensam satter sig tankarna om oro och langtan som ett moln over mig. Onskar jag hade mina sapbubblor har sa jag kunde saga allt i dom..

Idag efter jag har duschat och packat upp lite mer ska jag ga omkring pa upptacksfard !!
Och hoppas att jag inte gar vilse, men jag har faktiskt gaaaanska bra lokalsinne!
Om jag kommer pa hur tvattmaskinen funkar kanske jag tar och tvattar lite idag ocksa


Inatt kommer alltsa familjen hem , vid 2 tror jag, sa da sover jag forhoppningsvis redan
Imorn borjar jag jobba, tankte kliva upp vid halv 7 ungefar, sen far vi hoppas att dan flyter pa bra

NERVOST



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0