Hejdå Gällö - Hej livet

Väskorna är packade. Mitt pass, mina biljetter och allt ligger redo inför morgondagen. Min klocka är ställd på 4.40
I veckan och helgen har jag åkt runt och sagt hejdå till folket. Ikväll tog jag och Marina en sista promenad och sista snack på ett tag. Imorn börjar resan och när jag kommit till Stockholm ska jag möta Robin och Micke på centralen och umgås en sista sväng innan jag far vidare till Nyköping och Skavsta flygplats!


Imorgon börjar min resa!!!!
JAG ÄR REDO!!!!!!!



Jag gjorde något galet igår och avbokade mitt vandrarhem! Är nämligen så att jag chattade med en tjej igår som åker med samma förmedling som jag, hon flyttade nyss till en familj i London, mamman är svensk och pappan engelsk. Och när dom fick höra att jag skulle bo på vandrarhem fram till lördag tills min familj kommit hem så bjöd dom in mig att bo hos dom i veckan :D bara så där!!! Vilka underbara människor de finns!!!!!


KAN INTE FATTA ATT JAG ÄR DÄR IMORGON!!! NU BÖRJAR LIVET!!!!!!! OCH DET KÄNNS UNDERBART!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Du sa aldrig hejdå till mig :(

2010-10-26 @ 00:03:54
Postat av: Rickard

Inte mig heller. Men hoppas du får det underbart!

2010-10-26 @ 00:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0