Bromley

Idag var jag faktiskt inte heller bakis, underbart!!
Efter vi hade käkat och gjort oss iordning tog vi bussen till Bromley för att köpa lite grejer och reta oss själva bland alla fina grejer vi inte kunde köpa fast det var billigt..! Så jävla irritersamt!!
Men vi får shoppa sen när vi fått lön!!!!!

Handlade lite idag iaf, men det fanns så sjukt mkt man ville ha!
Först och främst köpte jag grejer jag behövde, laddar grejs till uttagen här så jag kan ladda min mobil och dator
(så nu sitter jag vid min dator) :) och så köpte jag ett O2 card, engelskt simkort så nu har jag ett engelskt nummer, 07708090582.

Vi hittade också världens bästa affär :D DISNEY STORE!!!! Lycka!!!
Vet inte hur länge vi gick omkring där alltså ;)

Köpte faktiskt ett gosedjur , en heffaklump till Archie där :D
Sen köpte jag en topp på republic, UNDERBAR AFFÄR!!!!!
Och en dress på Pussy Cat, hihi . Diggar namnet!!




Nej de blir verkligen mer shopping sen när pengarna finns!!

I LÖVE IT


Dom har förresten hur många pringles smaker som helst här som vi inte har i Sverige ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0