Allt flyter !

Tyyyyp!
Jag har fixat oysters card och laddat med 20 pund , har aven kopt schampoo osv
Men inget sim kort an, tankte skicka efter ett O2 card, men de skulle ta tva veckor sa jag ska fixa de imorn istallet.

Sim-kort och laddare till datorn och mobilen, eller snarare en sladd som jag kopplar mellan min laddare och uttagen har.


Igar pratade jag med mamma, hon verkar tycka det ar jobbigare an hon trodde.
For mig gar det bra, det ar tur att jag fick bo med Maria och hennes familj sa man kan fraga om saker, och Maria ar ju ocksa ny. Forhoppningsvis traffar jag fler roliga svenskar snart , har ju lite kontakt med endel pa natet

Ikvall ska jag och Maria ut!!!!! Japp, ni horde ratt!! Klubben ar en utav dom hetaste i London, Movida heter den http://www.movida-london.com/ Man maste vara med pa gastlistan for att fa komma in..OCH VI AR DE!!!!!!


Hoppas pa en grym kvall och inte alldeles for jobbig baksmalla imorn !!!!!!!!!





Jag saknar dig hela tiden <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0